اشتیاق

اشتیاق

بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ «اشتیاق» دلی دردمند را ...
اشتیاق

اشتیاق

بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ «اشتیاق» دلی دردمند را ...

استقامت

«اعوذ بالله من الشیطان الرجیم»



إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ



دلم گرفته

کاش می فهمیدم معنای این حرف ها، معنای این نگاه ها، معنای این گفتن های نیم بند و نگفتن ها چیست ...


وقتی نمی گویی، وقتی نمی دانم، وقتی نمی فهمم ... خب حق بده دلم بگیرد!


اینجا، باران می بارد

به گزارش سازمان هواشناسی اینجا، از امروز صبح ابرهای غلیظی آسمان اینجا را پوشانده اند؛ این ابرها، در پاره ای نقاط بارش های پراکنده ای را ایجاد کرده اند. به گزارش کارشناس این سازمان، در این هوا خطر ایجاد خفگی وجود دارد.

اما بعدازظهر امروز، رگبارهای شدید به همراه رعد و برق در تمامی نقاط اینجا گزارش شد که موجب آب گرفتگی معابر و بسته شدن همه راه های ارتباطی به این منطقه شد.

گفته شده است که بارش ها تا اطلاع ثانوی به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب ...

دود



گویــی تمام آنچه منم دود می شود               هـــر آرزو بـه غیر تـو نابــــود می شـود

دیر آمدم به سوی تو این بار هم ولی               لطفی کنی تو نوبت من زود می شود